|
|
|
|
|
|
ניתוק טלפון ואי הסכמה להעברת שיחה למנהל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 24 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נצרת עלית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היום התקשרתי לשירות לקוחות לתאם איסוף של טלויזיה מהמחסן בנצרת עלית.
ביקשתי להגיע ביום אחר חוץ מיום חמישי (היום היחיד שהם מקבלים לקוחות) אחרי 40 דקות המתנה !! (ספור) ענתה לי בחורה בשם בת שבע ודיברה בצורה חצופה ומזלזלת אמרה שאין אפשרות להגיע ביום אחר. ביקשתי לדבר עם מנהל על מנת לבדוק אפשרות תיאום אחרת, הנציגה טענה שאין שום סיכוי וניתקה את הטלפון.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ללמוד לתת שירות ! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|