פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק טלפון ואי הסכמה להעברת שיחה למנהל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נצרת עלית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום התקשרתי לשירות לקוחות לתאם איסוף של טלויזיה מהמחסן בנצרת עלית.
ביקשתי להגיע ביום אחר חוץ מיום חמישי (היום היחיד שהם מקבלים לקוחות) אחרי 40 דקות המתנה !! (ספור) ענתה לי בחורה בשם בת שבע ודיברה בצורה חצופה ומזלזלת אמרה שאין אפשרות להגיע ביום אחר. ביקשתי לדבר עם מנהל על מנת לבדוק אפשרות תיאום אחרת, הנציגה טענה שאין שום סיכוי וניתקה את הטלפון.
עלבון סוג הנזק :
ללמוד לתת שירות ! פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה