פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה לא תקינה ובזבוז זמני לשווא בביקור טכנאים שוב ושובb נושא התלונה:
עד רבניאן נטלי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שנשלח לפני שבוע לחברת פירלס. אחרי יומיים הם התקשרו כתגובה על המכתב וטענו כי עדיין צריך להגיע טכנאי (בפעם הרביעית או החמישית), לקחת את הטלוויזיה בפעם השנייה למעבדה ושם יחליטו האם להחליף הטלוויזיה או לתקנה. למרות שהחוק קובע ומצויין באתר של המועצה לצרכנות כי:
"...במקרה של תקלות חוזרות ונשנות במוצר – הוא אינו תואם את המובטח, והצרכנים זכאים לקבל מוצר תקין במקומו או לבטל את העסקה."
אינני סבורה כי יש לבזבז את זמני שוב ושוב עבור טלויזיה שנרכשה לא תקינה ודורשת טלויזיה חדשה בהתאם.


שלום רב,
בתאריך ה 4 לפברואר 2010 רכשנו מרשת "עולם הקולנוע" מסך LCD FULL HD מדגם FHD3210 באחריות של 36 חודשים.
לאחר כחודש מזמן הרכישה פנינו למרכז השרות בטענה כי לאחר שהטלוויזיה דלוקה כשעה, התמונה נעלמת לחלוטין ונשאר רק השמע. לאחר זמן מה הגיע טכנאי לביתי, ראה את התקלה והחליף במקום רכיב מסוים. מיד לאחר לכתו נתגלתה שוב התקלה ודווחה למרכז השרות.
באוגוסט האחרון הגיע שוב טכנאי וראה שוב את אותה תקלה אך כעת לקח את הטלוויזיה לתיקון. לאחר כחודש קיבלנו את הטלוויזיה בחזרה ונאמר לנו כי התקלה טופלה. להפתעתנו, התקלה חזרה על עצמה והפעם פנינו למרכז השרות בבקשה כי לא ייקחו את הטלוויזיה לתיקון מאחר והמוצר חדש ומגיעה לנו טלוויזיה חדשה במקומה. מנציג השרות ומנהלת השרות הובהר לנו כי יגיע טכנאי, יראה את התקלה ויחליף המוצר. הצגתי בפני מנהלת השרות את חוסר שביעות רצוני מכך שהתקלה כבר נצפתה בעבר על ידי הטכנאי ואין צורך לראותה שוב אך היא אילצה אותנו לתאם ביקור זה בהבטחה שהמוצר לא יתוקן אלה יוחלף. כאשר הטכנאי יצר עמי קשר להודיע על הגעתו התברר כי הוא נשלח לתקן את המוצר ובברור חוזר שלו עם מרכז השרות נאמר כי לא הייתה כוונה להחליף את הטלוויזיה אלה רק לתקנה.
ברצוני להפנות את תשומת ליבכם לאתר המועצה הישראלית לצרכנות (http://www.consumers.org.il/category/defective-product) ולצטט:
"...במקרה שהפגם לא ניתן לגילוי בבדיקה סבירה עם קבלת המוצר, יש להודיע עליו עם גילויו.
במקרה של תקלות חוזרות ונשנות במוצר – הוא אינו תואם את המובטח, והצרכנים זכאים לקבל מוצר תקין במקומו או לבטל את העסקה."
לפיכך, אני דורש כי הטלוויזיה תוחלף לטלוויזיה חדשה תוך עשרה ימים מרגע קבלת מכתב זה. אחרת אפנה לערכאות משפטיות ולמועצה הישראלית לצרכנות.
החלפת הטלויזיה לטלויזיה חדשה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה