פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות/אמינות/מוצר פגום/הטעייה נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי LCD דרך אתר YNETSHOP,העיסקה כללה הובלה והרכבה. יום לפני שהמתקין הגיע הוא יצר איתי קשר ואמר: "הזמנת 47" וזה כבד, תרד לעזור לי"
אני בקומה 2 ושילמתי על הובלה), כשאמרתי שאני לא יכול , גרם לי להרגיש לא בנוח. למחר הוא התקשר וניסה בכל דרך להוריד אותי למטה כדי שארים את המסך איתו. לבסוף הוא עלה עם המסך בעט בו לכיוון הדלת. כשביקשנו לשרטט בדיוק את המיקום בו המסך יותקן - הוא לא שיתף פעולה. לבסוף קדח חור ופגע בחוט חשמל ויצר קצר (אני אחרי שיפוצים והחלפת חשמל והוא קדח על דעת עצמו - מעל נקודת חשמל).
אחרי כל התלאות ישבתי על הספה וניסיתי להדליק את המסך, אך ללא הועיל - השלט או המסך לא תקינים. כרגע אני לא יכול להפעיל את הטלויזיה (אגב את הקודמת תרמתי).
דבר נוסף וחשוב לא פחות - הוא הסתיר ממני את העובדה שהמעמד שרכשתי לא בקופסא, רק שאמרתי שאני רוצה לבינתיים לשים את המסך בחדר הוא אמר שאם אני רוצה את המעמד עלי להתלוות אליו לרכב ולקבלו - ניסה להעלים אותו ממני, למרות ששילמתי עליו.
אודה לטיפולכם.
קובי
חשמל/זמן סוג הנזק :
תיקון הבעיה ופיצוי כספי פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה