שירות/אמינות/מוצר פגום/הטעייה |
נושא התלונה: |
יום שני 27 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשתי LCD דרך אתר YNETSHOP,העיסקה כללה הובלה והרכבה. יום לפני שהמתקין הגיע הוא יצר איתי קשר ואמר: "הזמנת 47" וזה כבד, תרד לעזור לי"
אני בקומה 2 ושילמתי על הובלה), כשאמרתי שאני לא יכול , גרם לי להרגיש לא בנוח. למחר הוא התקשר וניסה בכל דרך להוריד אותי למטה כדי שארים את המסך איתו. לבסוף הוא עלה עם המסך בעט בו לכיוון הדלת. כשביקשנו לשרטט בדיוק את המיקום בו המסך יותקן - הוא לא שיתף פעולה. לבסוף קדח חור ופגע בחוט חשמל ויצר קצר (אני אחרי שיפוצים והחלפת חשמל והוא קדח על דעת עצמו - מעל נקודת חשמל).
אחרי כל התלאות ישבתי על הספה וניסיתי להדליק את המסך, אך ללא הועיל - השלט או המסך לא תקינים. כרגע אני לא יכול להפעיל את הטלויזיה (אגב את הקודמת תרמתי).
דבר נוסף וחשוב לא פחות - הוא הסתיר ממני את העובדה שהמעמד שרכשתי לא בקופסא, רק שאמרתי שאני רוצה לבינתיים לשים את המסך בחדר הוא אמר שאם אני רוצה את המעמד עלי להתלוות אליו לרכב ולקבלו - ניסה להעלים אותו ממני, למרות ששילמתי עליו.
אודה לטיפולכם.
קובי
|
חשמל/זמן |
סוג הנזק : |
תיקון הבעיה ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|