פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיטות שיווק לכאורה מאוד לא הוגנות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אזור התעשייה ג' ת.ד 559 כתובת:
נצרת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מחשב נישא 10.1 אינץ' תוצרת ACER דרך אתר האינטרנט GET-IT.
התקשר אלי נציג שמסתבר ששייך לספק. בכישרונו הרב (הרב מדי) הסביר לי שהמוצר שהזמנתי מיושן והציע מכשיר חדיש וציין במתק שפתיים את מעלותיו הרבות בהשוואה לישן. אמרתי שאני לא מבין בכל השדרוגים שציין ואני רוצה לבדוק זאת באינטרנט. הוא ציין את הדגם וסוג המעבד (בהתאמה: D255 ,N450 ) ועל פי הנתונים האלו מצאתי הרבה חברות המספקות את אותו המכשיר בסכום נמוך ממה שציין. במפרטי החברות ציינו בפרוש מה מגיע עם המכשיר המשודרג. חשוב לציין שמפרט כל החברות עפ"י אתר "ZAP" היה זהה לחלוטין ולא היתה גרסה נחותה.
בשיחה השנייה שיזם הנציג עדיין התלבטתי. הנציג התמיד בדברי כיבושין. בסופו של דבר הוא הוריד מהמחיר כפי שציינתי לאחר "שהלך להתייעץ עם המנהל שלו". המחיר היה דומה למחיר ב- ZAP אך כתוספת קיבלתי תיק בשווי של כ- 70 ₪.
ביקשתי שישלח פרוט של השדרוג. גם כאן המוכר המוכשר מדי הצליח להסביר לי שזה מיותר...

קיבלתי הביתה מוצר מהדגם והמעבד המצוין מעלה, אך מסוג מיושן שאף משווק ב- ZAP לא ציין במפרטו.עלי לציין שבשיחה עוד "שיבחתי" אותו על שהשתווה למחירי ZAP. הנ"ל לא ציין שמדובר בתכולה שונה ונחותה.
בכל מקרה בשיחה הראשונה שבה הגדיר את השדרוג ציין למיטב זיכרוני שאקבל חלונות 7 בעברית שזה דבר מאוד חשוב וגם שדרוג של תכולת הדיסק לעומת המוצר הבסיסי שהזמנתי דרך GET-IT.
המוצר שקיבלתי היה ללא שדרוגים אלו ביחס למוצר הבסיסי.

ביקשתי מהספק לשמוע את הקלטת השיחות שהספק מודה שערך. הם מסרבים. ברוב טובם הם מוכנים שאחזיר את המכשיר באריזתו המקורית וללא כל שימוש, תוך תשלום דמי ביטול...
הריני לציין, שאפילו אם יסתבר בהקלטה שנציגם אכן לא הבטיח דבר ממפרט מכשיר משודרג באמת, עדיין הנציג הכישרוני מדי הצליח לתת לי הרגשה שאקבל מוצר משודרג עד הסוף ולא מוצר מיושן מאותה משפחה. ובכך סובב אותי בכחש.

אגב כך: בתלונה דומה אחרת נגדם, המתפרסמת בתאריך 21 לינואר 2010 - שרה- נציגת תלונות הציבור שלהם טוענת שהם כן מאפשרים לשמוע את ההקלטה...
גם GET-IT מתנער מכל אחריות. בנוגע לכך: לא היה לי מובן לי שהטלפון שקיבלתי הנוגע למחשב שהזמנתי מ- GET-IT הוא מהספק ולא מאתר הקניות GET-IT. הנציג שפנה אלי ביוזמתו ידע את פרטי כרטיס האשראי שלי שקיבל מ GET-IT!!!. התשלום בפועל לא התחלק למחיר המכשיר הבסיסי (לגט-איט) ולמחיר השידרוג (לפירלס). לכאורה נראה שקיים שיתוף פעולה ואחריות הדדית בין הספק ל- GET-IT.
נזק כספי סוג הנזק :
שמיעת הקלטת הצעת השדרוג של נציג הספק פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה