פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מייבש כביסה נושא התלונה:
אלפי רפאל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
www.getit.co.il כתובת:
אטר אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי באתר get it ( השייך לחברת פירלס) מייבש כביסה, לאחר שבדקתי את הנתונים הטכנים של המוצר באתר ומול נציג שירות הלקוחות של החברה.
ההתחיבות של החברה היתה שתוך 10 ימי עבודה יספקו לי את מוצר.
כשהתקשרתי לאחר שבעה ימי עבודה ודרשתי לקבוע לי תאריך מדוייק לאספקה אמרו שיחזרו אליי בקרוב בכדי לאשר פרטים, לא הבנתי מה יש לאשר כי את כל הפרטים שלי השארתי באתר.
יום למחורת התקשרה אליי נציגה שהסבירה לי שהמוצר שקניתי הוא מעודפים, וכמה שהוא לא טוב ושכדאי לי לשדרג ,הסברתי לה שהמוצר מספיק לי וזה מה שמתאים לי, היא המשיכה להסביר לי עד כמה המוצר שרכשתי נחות, ומה שלא היה ברור לי למה שלושה ימים לפני כן הוא היה מוצג בגאון בדף הכניסה של האתר.
היא גם אמרה שהנציג הטעה אותי בקשר לנתונים הטכנים של המוצר ויכול להיות שגם אני טעתי .
אני כעסתי ואמרתי שאני מרגיש שמרמים אותי ואני חושב לבטל את העיסקה
הבחורה שלא היה לה נוח עם זה שאני לא משדרג דרכה ענתה ואמרה שאולי באמת זה מה שאני צריך !לבטל את העיסקה, היא אמרה שהיא מבטלת וניתקה לי בפנים.
התקשרתי בחזרה כועס אבל אז הבנתי שהיא סיימה לעבוד! ( השעה היתה בדיוק 17:00 וזה כנראה היה הלחץ שלה)
התקשרתי יום למוחרת וסיפרתי על הבעיה ואמרו לי שכבר ביטלו לי את העיסקה.
החלטתי לכתוב לשירות הלקוחות של החברה על המקרה אך אף אחד לא חזר אליי במשך 5 ימים.
היום בדקתי את החיובים מחברת האשראי וראיתי שהחיוב נעשה אך את הזיכוי לא קיבלתי , התקשרתי שוב לשירות הלקוחות הם הסבירו שהעיסקה מבוטלת אך את הכסף אני אקבל בחודש הבא , ביקשתי את המייל של המנכ"ל בכדי להפנות את תשומת ליבו, ואמרו לי שאפשר לכתוב לשירות הלקוחות, הסברתי שאף אחד לא מתיחס ואמרו שזה מה שיש.
כרגע אני לא יכול לקנות מייבש כביסה כי את הכסף שהוקצא לקניית המייבש אין לי מפני שחברת פירלס לוקחת כסף ,לא מספקת מוצר,מנסה להרויח עוד כמה גרושים מלקוחות תמימים, מבטלת על דעת עצמה,ולא מחזריה כסף בזמן.
חשבו לציין שאישתי בחודש מתקדם של הריון והיא בשמירת הריון ואני לאחר ניתוח ברגל לשנינו קשה מאוד להתנהל בבית המייבש הוא נחוץ ביותר בשבילנו.
אנא עיזרו לנו
עוגמת נפש סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה