פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תודעת שירות שואפת לאפס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זאת התלונה השניה שלי כלפי החברה, אבל שוב הייתי המום מיחס הנציגה במוקד השירות שהייתי חייב לכתוב שוב. התקשרתי כדי לשאול האם יש לי אחריות על מוצר שרכשתי לפני יותר משנה. המוצר הגיע אליי לפני כשנה וחודש. שאלתי את הנציגה האם ניתן לשלוח לתיקון את ה-DVD שהינו תקין אך אינו קורא USB(ניסיתי וגיליתי שלא תקין רק עכשיו) הסברתי לה שהמוצר שקיבלתי(מערכת קולנוע ביתית) לפני קצת יותר משנה הגיע פגום ומאז שלחתי אותו כמה פעמים לתיקון כך שהשימוש בפועל היה לפני פחות משנה. הנציגה בשם אתי(פרטים נוספים היא סירבה למסור) תקפה אותי מייד והרימה את קולה ללא סיבה לא הבנתי על שום מה ההתקפה החזיתית- בסה"כ ביקשתי שתקשיב לסיבה בגינה אני דורש תיקון. היא אמרה שעלות תיקון עולה 75 שקלים ואין לה סיבה להקשיב.
כספי סוג הנזק :
כבר לא איכפת לי מה-DVD. המוצרים של החברה כ"כ גרועים והשירות יותר. אין לי כוונה לקנות יותר בחברה. התלונה הינה כשירות לציבור או ההנהלה של החברה שאולי תעשה צעד ותקשיב לכל תמלילי השיחות שלי עם הנציגים לאורך השנה האחרונה. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה