פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
D.V.D מקולקל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏דצמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
המכרז של המדינה כתובת:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במסגרת השתתפות ב"מכרז של המדינה", קנינו במשפחה מערכת קולנוע ביתי מ"פירלס רמקולים ואלקטרוניקה בע"מ"הכוללת מגבר, די.וי.די, 5 רמקולים. בשל 2 מעברי דירה לא מתוכננים (ומתוך אילוצים), המוצרים שרכשנו נשארו באריזה ולא נפתחו במשך כ- 6 חודשים מיום ההספקה ע"י המשווק. כשנפתחו האריזות והמכשירים סודרו, הסתבר שמכשיר הדי.וי.די אינו תקין. מיד החזרנו את המכשיר באמצעות חנות "עולם הקולנוע" סניף נשר, כדי שישלח למשווק להחלפה. צירפתי מכתב בו הוסברה הבעיה וביקשתי לקבל מוצר חדש היות ולא יכול להיות שאקנה מכשיר חדש שאינו פועל כלל. ניסיתי במקביל לקבל שירות משירות הלקוחות של פירלס וללא הצלחה- אין עם מי לדבר. לאחר מס' שבועות חזר אלי מכשיר הדי.וי.די כשהוא שוב מקולקל וסובל מאותה הבעיה וללא כל התייחסות למכתבי (שאותו שלחתי ביחד עם המכשיר). שוב הייתי צריכה לנסוע לחנות בה נשלח המכשיר לתיקון ושם הוסבר כי אין ברירה ויש לשלוח שוב את המכשיר לתיקון חוזר. כך החזרתי את המכשיר פעם נוספת לתיקון והוא חזר לאחר זמן מה עם אישור תיקון. כשהגעתי הבייתה והפעלתי אותו, הסתבר שהמכשיר סובל מקלקול מסוג אחר (שונה מ-2 הקלקולים הקודמים). גם הפעם לא עזרו הטלפונים הרבים לשירות הלקוחות, ושוב החזרתי את המכשיר לתיקון עם מכתב נלווה ובו דרישה נוספת להחלפתו. לאחר כחודש חזר המכשיר מתיקון ובנתיים נגמרה שנת האחריות ולאחר חודש שוב המכשיר מקולקל ואינו קורא דיסקים של סרטים או מוזיקה (מקוריים). כיום, אין כבר אחריות למכשיר ומאז קנייתו הוא נמצא יותר זמן בתיקונים מאשר בבית ופירלס לא ענו לטלפונים ולמכתבים שלי עד היום. יוצא שאני תקועה בבית עם מכשיר שסופק מקולקל מלכתחילה ואני בסה"כ רציתי לקנות די.וי.די חדש, תקין ועובד. איני מבינה מדוע זה לא מעניין את פירלס והם לא עונים למכתבי ו/או לפניות בטלפון ולא למיילים שנשלחים אליהם. התעייפתי מהם ואנו מתכוונים לתבוע אותם בבית המשפט כעקרון ולהכריחם לתת שירות פעם אחת ולתמיד. משום שבעצם מאז הקנייה ועד ליום זה מכשיר הדי.וי.די מקולקל (כך הוא סופק לנו. מס' ההזמנה שלנו אצלם הוא 41426, מס' לקוח 20204, תעודת משלוח 3609. אודה לכם אם דרככם משהו יזוז, אנו מרגישים מרומים.
מכשיר מקולקל סוג הנזק :
החלפת די.וי.די פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה