פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים, בזבוז זמן והתחמקויות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני קניתי קונסולת Xbox 360 מחודשת מערוץ הקניות לפני חודשיים בערך, בגלל שאני מבין בכל עניין הקונסולות האלה ידעתי שיש כמה סוגים של דגמים, כאלה עם בעיות קירור המערכת וכאלה בלי (ג'אספר- בלי בעיות קירור, פאלקון- עם בעיות קירור). התקשרתי לנציגים של ערוץ הקניות ובקשתי לדעת מה דגם המכשיר, לא ידעו לענות לי אז אמרו שישיגו תשובה ויפנו אליי מחר, לא פנו אז התקשרתי שוב והפעם שאלתי מזה אומר קונסולה מחודשת, אמרו לי שזה אומר שהיתה בעיה בקופסה של המכשיר ולא בחלקים שבפנים ושזה דבר רגיל "ושעושים את זה גם בטלוויזיות" אחרי שהבנתי שזה בסך הכל בעיה בחוץ ולא בפנים הזמנתי את המכשיר אך לפני שסיימתי ביקשתי שיפנו אליי עם תשובה לגבי דגם המכשיר כמובן שלא פנו, אחרי כמה ימים התקשרו אל אמא שלי נציגים מפירלס ושאלו למה לא שידרגנו את המכשיר לקורא צרובים, בסוף קנינו את השדרוג אך שאלתי את הנציגה אם היא יכולה להגיד לי מה דגם המכשיר כי אני לא רוצה לשדרג לפני שאני מוודא שזה הדגם הנכון, היא אמרה שהיא תחזור עם תשובה וכעבור כמה דקות התקשר עוד אדם מפירלס ואמר שהוא יכול לענות על השאלות, שאלתי אותו מה דגם המכשיר ומה שנת היצור הוא אמר לי "דגם ג'אספר שנת 2009" זה אומר הדגם בלי הבעיות, אחרי כמה ימים קיבלנו את המכשיר לפני שחיברתי אותו בדקתי מה שנת היצור ונדהמתי לגלות שכתוב 2008 חשבנו בהתחלה שזו טעות בשליחה של המכשיר אך הבנו שלא אחרי שגילינו שזה מ2008 החזרנו את המכשיר לקופסה והתקשרנו לנציגים מכאן חודש של בזבוז זמן מטורף לא חזרו אלינו לשיחות לא סיפקו תשובות כל הזמן אמרו " אנחנו מבינים את המצב ונחזור עם תשובות בשיחה הבא", בסוף נמאס לנו אז התקשרנו ואמרו שאנחנו רוצים להבין מה הבעיה אמרו לנו שצריך לחכות כי מנכל צליל מולטימדיה (הספקית שמספקת לפירלס את המכשירים) צריך לאשר את ההחלפה המטורפת הזו שלא עולה מעל ה600 ש"ח להם, לא חזרו אלינו שוב התקשרנו ואמרו לנו שאין מכשירים יותר ושאין מה לעשות (בתחילת התהליך אחרי שהבנו איזה מכשיר קיבלנו התקשרנו לצליל מולטימדיה לשאול אם יש להם דגמי ג'אספר ואמרו שיש במלאי, זאת אומרת שאם לא היינו מחכים את החודש הזה היה לי עכשיו דגם ג'אספר בבית) בקיצור אמרו לנו שאין מה לעשות ושאפשר לעשות שני דברים-
1) לקבל פיצוי של 300 שקל ושלט ולהשאיר את המכשיר.
2) להחזיר את המכשיר ולקבל את הכסף חזרה.

בגלל שנמאס לנו עם זה אז בקשנו את הכסף חזרה וכמובן ששוב הכל השתבש, הנציגה אמרה שאנחנו צריכים להחזיר את המכשיר, כמובן שאמא שלי לא הסכימה אז הנציגה אמרה ששליח יבוא לקחת את המכשיר ויביא אותו חזרה ורק אז נקבל את הכסף חזרה, זה היה ביום חמישי שעבר, עכשיו כבר שלישי ואפילו השליחים עדיין לא התקשרו.

פירלס כשלו בכל הדרך, אם זה בשיחות שלנו איתם וגם במעשים שהם לא עשו.
כל מה שרצינו זה מכשיר שהם אמרו לנו, והם שיקרו דחו והתחמקו חבל שככה עובדות חברות ואני באמת מקווה שזה לא קרה לאף אחד אחר אך לפי השיחות אני מבין שהם עושים את זה כל הזמן.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה