|
|
|
|
|
|
מחשב ACERAS5742Z |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 אפריל 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נצרת עלית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כעשרה ימים הזמנתי את המחשב הנל מפירלס שיווק. לאחר יומיים התקשרו אלי אם אני רוצה לשדרג אותו בין היתר לשפה העברית. הסכמתי ושילמתי עבור השידרוג ועוד מספר שידרוים סך של 350 שקלים נוספים. ביום שישי האחרון ה8 לאפריל בשעות הצהרייים קיבלתי את המחשב משליח הדואר. בעלי פתח הפעיל וראה שהתוכנה היא לא בעברית. מאחר שכבר לא עבדו ביום שישי התקשרתי היום יום ראשון בשעות הבוקר והודעתי להם על כך. הבטיחו שנציג יתקשר אלי וזה כמובן לא נעשה. התקשרתי שוב בשעה1500 והסברתי את הבעייה. הם אמרו שעלי לנסוע למעבדה לשדרג את העברית ותמורת תשלום . מדוע? הרי שילמתי על השידרוג. אין שם עם מי לדבר מתעקשים שאשלם. מי שיכול לטפל ולעזור אז בבקשה. תודה לבנה כהן. איימל. [email protected]
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|