פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר נושא התלונה:
תוויאור עדי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מזרן זוגי בגודל משודרג ב- 13.12.05 דרך אתר p1000, מועד האספקה עבר כבר לפני כעשרה ימים את המוצר לא קיבלתי. למרות שיחות חוזרות אחת ליומיים לוודא כי המוצר קיים והכל תקין ולמרות שבכל פעם נאמר לי שתוך יום יומיים ייצרו עימי קשר לתיאום מועד האספקה בשיחה האחרונה שהתרחשה לפני שלושה ימים לאחר התעקשות מצידי לתשובות מדוייקות יותר לפתע נזכרו לומר לי כי יש בעייה עם המלאי של המוצר שאותו רכשתי ושעליו שילמתי מחיר מלא! המוצר אותו רכשתי מיועד עבור יחידת נופש שאותה בניתי ואותה היתי אמורה להפעיל בסוף השבוע הזה כך שחוסר במזרן יוצר אצלי בעייה בעמידה בזמנים מול לקוחות שלי. יש לציין כי זמן האספקה עבר בתאריך 11.1.06 (21 ימי עסקים).
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם ואספקה מיידית של מוצר זה, או דומה שיענה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
אלה - מנהלת מחלקת שירו שם ותפקיד:
הלקוחה קיבלה את המוצר בתאריך 24/01/06 באמצעות שליח עד ביתה, ההזמנה הינה במסגרת 21 ימי עסקים.
עקב מסירת פרטים שגויים בהזמנת הלקוחה (פרטי כרטיס אשראי) ועדכונם רק לאחר שבוע , נקלטה ההזמנה בפועל רק ב 22/12/05.
ימי האספקה נספרים מיום אישור כרטיס האשראי.
ההזמנה סופקה באיחור של יומיים בלבד.
עפ"י שיחות שקיימנו עם הלקוחה , אנו מאשרים בזאת כי המקרה החריג הסתיים לשביעות רצונה המלא, ונשמח לראותה שבה ורוכשת בחברתנו גם בעתיד ולעמוד לשירותה בכל עת.

תגובה:
הוענק ללקוחה שי על סבלנותה - סט מצעים זוגי איכותי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה