|
|
|
|
|
|
אחריות מורחבת לטלויזיה lcd |
נושא התלונה: |
שטיינר איציק |
שם/כינוי: |
יום שני 25 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
נצרת עלית |
כתובת: |
נצרת עלית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב-4.09 רכשתי מפירלס טלויזיה סנסוי 32" כולל אחריות ל- 3 שנים.אחריות מלאה לשנה 1 ואחריות לחלפים לשנתיים נוספות עבורה שולמה תוספת 99 ש"ח. היום לאור פנייתי לחב' לטיפול בתקלה במכשיר הם מחייבים אותי!! להזמין טכנאי בעלות 250 ש"ח ולשלם בדיקה למכשיר 150 ש"ח וזאת לפני ובנוסף ובלי הקשר לעלות שעות העבודה לתיקון המכשיר. זה בניגוד לרשום בכתב האחריות המאפשר לי להביא את המכשיר אליהם לתיקון ולא ידוע ולא נירשם באחריות נושא עלות בדיקה.. כמו כן, א יתכן שעלות בדיקה אינה מהווה חלק מעלות תיקון אלה נוספת אליו כקנס!!!
למותר לציין, את היחס הגרוע והזילזול בשיחות הטלפון שקיבלתי משירות הלקוחות שלהם. חיובים אלו הן על פי הוראות ונהלי החברה נאמר לי וזה לא משנה מה כתוב באחריות שהם שלחו לי.
|
עלבון ועגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון המכשיר בצורה הוגנת על פי אחריות יצרן או החזר עלות אחריות 99 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|