פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
DVD עבודה בעיניים נושא התלונה:
אייזנפיש עיד שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
נצרת כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך האינטרנט בחודש אוגוסט האחרון מכשיר DVD מסוג UPXOX, לאחר כשבוע יצר עימי נציג שירות לקוחות, ביררתי עם נציג ש"ל האם אמת בכל הרשום באינטרנט לגבי המפרט הטכני אך זה אמר לי שלא בדיוק כך והציע לי לשדרג את מכשיר ה DVD למכשיר אחר של סמארט 9900 בתוספת של 99 ש"ח, שביררתי מולו האם המכשיר יודע לקרוא את כל סוגי הכתוביות ואת כל סוגי הקבצים והדיסקים נאמר לי שכן ושזה המכשיר המתקדם כיום בשוק והוא יודע גם לעדכן גרסאות. השתכנעתי ושידרגתי את המוצר, כעבור זמן מה התחלתי לצרוב סרטים שהורדתי מהאינטרנט עם קובץ כתוביות לא מובנה ולהפתעתי התגלה כי המכשיר לא קורה את כל סוגי הכתוביות אלא רק כתוביות עם סיומת SRT בלבד וגם אז לא בטוח שזה יעבוד בצורה תקינה וייתכן ואני יאלץ לצרוב שוב דרך תוכנה שנקראת הפוך על הפוך על מנת שהכתוביות לא יצאו הפוך בזמן הצפייה. פה התחילה כבר הבעייה הראשונה, כיוון שפניתי לש"ל של החברה וכיוון שהם ידעו שאכן צדק בדברי פיצו אותי ב 10 דיסקים לצריבה. לפני כחודש התגלה לי דבר נוסף, ישנם קבצי מסויימים שה codec שלו לא נתמך ע"י המכשיר ואז אין לי אפשרות לשמוע את הקבצים אלא רק לראותם בלבד ללא סאונד , התקשרתי שוב לש"ל לוודא את פשר הדבר אך אלא התחמקו בצורה אלגנטית ואמרו שהמכשיר לא תומך את כל ה codecים וכרגע עדיין לא יצא עדכון גרסא למכשיר. לאחר שביקשתי לדבר עם אחד המנהלים חזרה אלי בחורה שטענה שהיא אחת המנהלות ותשובתה היתה "אתה תמיד יכול לרכוש מוצר נוסף שהוא כן יודע לקרוא את כל סוגי הכתוביות והקבצים". שהסברתי לה שזה מה שבדקתי בראשונה מול נציג השירות הטלפוני שלהם זה מה שהוא אמר לי ולכן שידרגתי את הזכיה שלי. היא כמובן חזרה שוב על תשובתה. ביקשתי לקבל את הממונה עליה ולאחר 24 שעות חזרה אלי הממונה שמסרה לי שוב את אותה תשובה שלא לעניין. שאלתי אותה ואם אני אקנה שוב מוצר חדש שכביכול תומך את כל הסוגים של הכתוביות והסאונד גם אז יקרה לי את אותו המצב ? , היא כמובן שלא יכלה להבטיח דבר וכנראה שהבינה שאני צודק אבל בכל זאת מסרה לי את התשובה המתחמקת של "אתה תמיד יכול לרכוש מוצר נוסף שהוא כן יודע לקרוא את כל סוגי הכתוביות והקבצים". אי לכך ובהתאם לזאת ביקשתי להחזיר להם את המכשיר ולקבל את כספי בחזרה למרות שעברה תקופה ארוכה יחסית אל זאת חזרה על התשובה ואמרה שלא ניתן לבצע את מבוקשי.
אני פונה אליכם במטרה לעזור לי ולשאר האנשים שרוכשים מוצרים שלא תואמים את המפרט הטכני ואת הבטחות נציגי השירות
ההזמנה הייתה על שם שרון דינר
כספי סוג הנזק :
כספי + התנצלות בכתב מהחברה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה