פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לא עוזר כלל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תיאור הבעיה:
בפעם הראשונה לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי {לקח לי שבועיים להחליפו וכמובן שאני נסעתי } המכשיר עבד במשך 3 חודשים המוצר התקלקל נסעתי למעבדה אחרי חודש וחצי קיבלתי הודעה לקחת אותו נסעתי חזרתי חיברתי אותו בבית {מדובר על dvd} חזר מהמעבדה יותר דפוק ממה שהיה
החזרתי אותו למעבדה למחרת ביקשתי שיחליפו לי אותו בחדש דיברתי עם השירות צירפתי מכתבים ללא הועיל המכשיר כבר חודש במעבדה לא יודע עוד איך הסיפור יגמר.
ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר במכשיר חדש פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה