פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פירסום נתונים שקרי ושיווק אגרסיבי לשדרוג שמתברר כשקרי... נושא התלונה:
איטח שלומי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כיומיים לאחר שקניתי נגן MP3, קיבלתי טלפון מנציגת השירות ובו היא הציעה לשדרג את המכשיר למכשיר מהיר יותר וטוב יותר... לאחר שקיבלתי את המכשיר, התגלו המון אי התאמות בין הנתונים שפורסמו לבין מה שקיבלתי. לקחתי את המכשיר לבדיקה מקצועית, והדברים אכן אושרו.
פניתי מספר פעמים לשרות הלקוחות של החברה והם הפנו אותי למיקי, בחור שהבטיח לבדוק את הנושא מקצועית, עד היום, כחודש וחצי לאחר הפניה הראשונה לא קיבלתי שום תגובה, ממש משפיל, ממש לא מקצועי....
רצ"ב המכתב שהפנתי לחברה:

1. תמיכה עברית לקויה:

כאשר בוחרים ששפת הממשק תהיה בעברית, אז בעצם התפריטים בעברית שזה בסדר, שמות התיקיות (בהנחה שהן בעברית) משובשות (ג'יבריש), ושמות שירים באנגלית מופעים באנגלית הפוכה.

2. לחצן בעייתי:

לחצן ה- mode לא תמיד מאפשר לחיצה אמצעים, יש מין "קנאק" שאומר שמשהו שם לא יושב כמו שצריך. זה הלחצן הכי שימושי במכשיר וזה מאוד מגביל ובעייתי.

3. מהירות העברה:

במפרט של הנגן הבסיסי , שעובר על usb1 כתוב במפורש שקצב ההעברה הינו עד 4Mbs, אני שדרגתי את המכשיר לדגם smart שעובד על usb2, היינו פי 2 ...

קצב ההעברה בפועל הינו בממוצע 0.356Mbs בכתיבה, ו- 0.97Mbs בקריאה.

הפרש מאוד משמעותי שגורם להעברת קבצים בצורה איטית מאוד...
אני בדקתי עם זיכרון פלאש מחברה אחרת את אותם הקבצים והמהירות היא של בערך פי 5 !!!

נקווה שדרך האתר נזכה לאיזושהיא תגובה מצד חברת פירלס.

(והפתרון המהיר והמתחמק של "לא היית זמין" איננו מתקבל, הסלולרי שלי
הוא: 050-7587844 , זמין ככללל הזמן.
כספי סוג הנזק :
א. להודות שאכן יש כאן כשל. ב. לזכות אותי על כל הסכ פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה