סחבת בקבלת שירות ויחס מחפיר |
נושא התלונה: |
דורון בני |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי את הטאבלט של סנסוי ב 16/5/2012 דרך ערוץ הקניות ב 31/5/2012 קיבלתי מוצר פגום שבזמן טעינה ראשונית שרף את המטען וכנראה גם את הטאבלט, בפניה אליהם הופנתי לנותן השירות (אל כל אלקטרוניקה -פירלס שיווק) והם טוענים כי יתכן ואני שרפתי את המכשיר, נתבקשתי לנסוע לתחנת שירות לצורך מסירת המכשיר לבדיקה.
הילדה שלי מחכה למתנת יום ההולדת שלה כבר כמעט חודש מאז הרכישה ואין קול ואין עונה.
הבטחות שלהם כי יטפלו ויחזרו אליי לא מתקיימות. אני צריך ליזום את השיחות אליהם, המכשיר הוחזר אליהם כבר לפני שבוע והם עדיין לא טרחו לבדוק אותו.
בקיצור, סיוט!!!
אודה להתערבותכם בעניין
בברכה
בני דורון
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה מיידי ופיצוי על עגמת נפש, בזבוז זמן והוצאות נלוות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|