אי הספקת נרתיק לנגן |
נושא התלונה: |
מרס מיכאל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 19 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
ת.ד. 559 אזור תעשייה ג', נצרת עילית |
כתובת: |
נצרת עילית |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בינואר השנה הזמנתי נגן MP4 Prosound עבור אחי הקטן. ההזמנה התבצעה דרך אתר המכירות וואלה שופס והספק הוא חברת פירלס.
לאחר כמה ימים התקשר אליי נציג שיווק של חברת פירלס והציע לי לשדרג את הנגן ולהוסיף נרתיק אופנתי לנגן. אני הסכמתי לשדרוג ולתוספת הנרתיק, והנציג הבטיח לי כי אני אקבל את הנגן עם הנרתיק כשבוע לאחר שיחתי איתו.
הנגן אכן הגיע כשבוע לאחר מכן, אך למשלוח צורפה התנצלות (המפורטת מטה) על כך שהמוצר נשלח ללא הנרתיק והבטחה כי הנרתיק ישלח בדואר חבילות שבוע לאחר מכן. ההזמנה התבצעה בתאריך 19/01/06 ועד כה לא קיבלתי את הנרתיק המובטח.
לאחר שפניתי לשירות לקוחות של החברה ושלחתי את החשבונית בפקס כפי שנתבקשתי , נאמר לי כי העניין בטיפול, ואני אקבל תשובה בנושא.
עד כה לא נתקבלה שום תשובה, גם לא החזר כספי, וכמובן גם לא הנרתיק עצמו.
אודה לכם על בדיקת פנייתי זאת וטיפול מהיר בנושא.
מס' ההזמנה: 163218
|
כספי |
סוג הנזק : |
הספקת הנרתיק או החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|