שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
כהן Gal |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כל דבר שארשום על שירות הלקוחות של החברה פירלס או בעליה אל כל אלקטרוניקה יהיה מעט. בשורה אחת? אין שירות, חוסר מענה, שירות הודעות לא חוזרים להשארת פרטים, כשיש מענה - נציגות צעירות אשר שירותיות מהן והלאה...קניתי מחשב לילדה, חלפו 20 יום והמחשב לא נדלק, המחשב אצלם כבר 18 יום בלי לדעת מה עולה בגורלו, אין כתב אחריות מסודר שאוכל אפילו לדעת מה מותר ומה אסור...מיואש.
|
פגיעה בעבודה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|