פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר שלא לפי המפרט הטכני נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26-02 רכשתי דרך פירלס נגן MP3 בגודל 2 גיגה בייט של חברת SMART, אחרי שדרוג שעשיתי לנגן בסיסי של PROSOUND. הובטח לי כי הנגן יכלול תכונות משופרות ולכן שידרגתי את הנגן הבסיסי לנגן של SMART.
שקיבלתי את הנגן הופתעתי לגלות שתכונה של החלפת צבעי המסך שנאמר לי שקיימת בנגן וגם כתובה במפרט הטכני שלו בכלל לא קיימת בנגן.
נציג טכני של פירלס ניסה בטלפון להסביר לי שאיני יודע להפעיל את הנגן ושזה קיים בפריטים, לאחר 10 דקות ויותר שעבר איתי על כל התפריטים בעצמו הבין שאין בנגן את התכונה, ואמר לי: "טוב אז אין לך את זה בנגן, זה לא כזה חשוב". אמרתי לו שתכונה זו היתה אחד השיקולים שלי לשדרג לנגן הזה ולא יתכן ששילמתי עבור השדרוג ולא קיבלתי את אחת התכונות עליה שילמתי. אחרי מספר גימגומים של הנציג הובטח לי שיחזור אליי ויתן לי אפשרות החלפה שעד היום לא ניתנה לי כלל, וגם לא חזרו אליי למרות שהתקשרתי וביקשתי לדעת מה הסטטוס של הטיפול בתקלה הזו.
התקשרתי שוב לפירלס וקיבלתי תשובה שהנושא בטיפול ושיחזרו אליי, עד היום אף אחד לא טרח לחזור אליי. וכל המירוץ הזה נעשה על ידי בלבד. הן באימלים והן בטלפונים, כנראה שמדברים לקיר כי את אף אחד לא מעניין בכלל המקרה.
מבחינתי אני רואה במוצר כמוצר תקול, שכן הנציג הצהיר באוזניי שבגרסא שיש אצלו יש אפשרות לשנות את צבעי המסך. ואילו אצלי זה לא קיים משום מה.
לכן לפי הצהרה זו, אני רואה במוצר שברשותי מוצר תקול שאינו עונה על המפרט הטכני שפורסם והובטח לי.
שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית בפירלס מתחת לכל ביקורת, נגן אחר שהזמנתי הגיע אליי רק אחרי 15 ימי עסקים ולא 14 ימי עסקים למרות שההזמנה היתה מוכנה למעלה משבוע ימים אבל אף אחד לא טרח לשלוח אותה אליי קודם לכן למרות בקשותיי הטלפונים.
בקיצור, פירלס מכרה לי מוצר שלא עונה על המפרט הטכני, וגבתה ממני סכום נוסף עבור שדרוג שלא זכיתי לקבל במלואו - כאמור תכונת החלפת הצבעים במסך.
אני קורא לזה עבודה בעיניים.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי או החלפת מוצר פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה