פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28.2.06 זכיתי במוצר נגן סרטי די.אי.וי.איקס 40 מגה מבית סמארט (מספר הצעה 5925482, מס' מכירה 2827437) . ביום21.2.06 פניתי טלפונית לחברת פירלס שיווק והפצה ע"מ לבדוק מדוע המוצר לא התקבל על אף ההתחייבות לספקו בתוך 14 ימי עבודה. לתדהמתי גיליתי כי לחברת פירלס לא היה ברור דבר מה לגבי כרטיס האשראי (תוקף הכרטיס פג בתאריך 1.3.06 וחודש אוטומטית), לשאלתי מדוע לא יצרו עימי קשר , כעסה נציגת השירות ומסרה כי מחובתי היה ליצור קשר עם החברה. כאן המקום לציין כי באישור הזכייה שהועבראלי בדוא"ל ע"י נענע שופס מצויין מפורשות כי "בימים הקרובים ישלח המוצר לביתך או שהספק יצור עמך קשר לתיאום המשלוח, כשהקראתי את סעיף זה לנציגת השירות החליטה כי היא מתעלמת וכשהתעקשתי לקבל תשובה , שוב חזרה על כך שאני מחוייב ליצור קשר. איני יודע מי אינו מתואם או אינו מציין את האמת, אני נוטה להאמין שאם צויין מפורשות ע"י נענע שופס, הרי שבכוונתם לעמוד מאחורי הבטחה זו. אני מצר וקובל על ההתנהלות המפורטת .יודגש כי לחברת פירלס ישנן כל הדרכים להתקשרות איתי ונציגת השירות אף הקריאה בפני אותן. לצערי נציגת השירות לא הסכימה להפנותי למנהלה בו במקום אלא מסרה שייצור עימי קשר. חבל !! באותו היום קיבלתי את התשובה הבאה מנענע שופס "אסף שלום רב,
תודה על פנייתך.
פנייתך בגין מכירה 2827437 הועברה לבירור מול הספק, חברת פירלס
נשמח לעדכנך לאחר שנקבל את תשובת הספק.
כמו כן יש באפשרותך לפנות במקביל לספק בטלפון : 04-6088000 " - וכאילו שלא קראו את תלונתי אלא פשוט העבירו אותה הלאה. כשהלנתי על כך בפני נענע שופס ומיקדתי את תולנתי בשתי עניינים בלבד , נענתי בסקר שביעות רצון שנשלח אלי בדוא"ל. יצויין כי מאז יצרו עימי קשר טלפוני נציג שירות מפירלס ומנענע שופס לציין כי המוצר יגיע בימים הקרובים, אף לא אחד מהם התייחס לטענותיי, אך מאחר ויצרו עימי את הקשר הטלפוני בשעות היום במהלך ישיבות עבודה , לא יכולתי לפתח עימם שיחה ושאול שאלות אלא והקשיב , לאשר ולסיים את השיחה. - חבל שכך מנהלות חברות את נושא השירות ללקוח וחבל עוד יותר שלא עומדים בהתחייבויות האספקה שהן קובעות!!

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה