|
|
|
|
|
|
אי קבלת המוצר במשך חודשיים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 14 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנו מהם מגהץ קיטור מסוג מסויים,לאחר מס' ימים התקשר נציג ושכנע רותנו לשדרג למגהץ יותר טוב-שידרגנו והמגהץ לא הגיע במשך 21 יום כמובטח,התקשרנו לבברר מה קורה ואמרו לנו שמיד שולחים אותו-במשך שבועיים לא שלחו.
התקשרנו שוב-אמרו שאין להם אותו במלאי וזיכו אותנו,לא ראינו זיכוי בחשבון עדיין ולא קיבלנו פיצוי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא+פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|