פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה ברכישת מוצר ושידרוגו נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע רכשתי דרך האינטרנט מכשיר MP4 PROSOUND. לאחר הרכישה חזרו אלי מפירלס והציעו לי לשדרג את המוצר למוצר SMART שעולה כ 1000 שקל יותר וניתן לשדרג תמורת 200 ש"ח( מבצע).הסכמתי לשידרוג.כאשר קיבלתי את המכשיר גיליתי שמה שנאמר לי על המכשיר המשודרג כלל לא נכון (לא ניתן לטעון אותו חיצונית,לא תומך ב USB2 וכו').בנוסף, המכשיר סופק עם ספר הוראות גרוע ועם דיסק התקנה שלא עובד.לאחר פניה לפירלס נאמר לי שכדי לטעון את המכשיר צריך לרכו מטען (מה שלא נאמר בשיחת השידרוג!!!).כדי לקבל את הוראות השימוש הם הפנו אותי לאתר שלהם.
כשנכנסתי לאתר חשכו עיני : גיליתי שהמכשיר שקיבלתי עולה באתר שלהם 350 שקל (ולא מעל 1000 כמו שהם טענו בשיחת השידרוג).אני שילמתי על המכשיר 500 שקל (300 מחיר מקורי + 200 תמורת השידרוג)!!!!. בנוסף,המכשיר שקיבלתי כלל לא תומך בתכונות של המכשיר שהצהירו בפני בשיחת השידרוג. באתר קיים מכשיר אחר (שלפי מספר הדגם ,זה המכשיר שהובטח לי בשידרוג) והוא נראה שונה לחלוטין מהמכשיר שקיבלתי. יצויין שלא על המכשיר ולא בחוברת ההוראות לא מצויין דגם המכשיר !!!!!!
הפניות שלי אליהם עד עתה לא נענו והתשובו שכן קיבלתי היו מהסוג של :"אולי לא הבנת מה אמרו לך.....".
מדובר פשוט בחבורת רמאים
כספי סוג הנזק :
אספקת המוצר שהובטח או החזר כספי פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה