פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנייה מהאינטרנט ושירות לקוחות לא אמין ולא טוב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-11 באפריל הזמנתי נגן MP4 מאתר הקניות YNET ע"י פירלס שיווק ששויו 300 ש"ח. לאחר שבוע התקשרו אליי מהחברה והציעו לי לשדרג את הנגן בתמורה לכל מיני שיפורים שנראו בעיני והסכמתית השיפורים עלו 130 ש"ח, כלומר 430 ש"ח בסה"כ. לאחר כשבוע הגיע אליי נגן MP3 פשוט מאוד במחיר ששילמתי. התקשרנו אל שיורת הלקוחות של החברה ששם הודיעו לנו כי זה מה שרכשנו מלכתחילה ואם אנחנו רוצים להחזיר את זה עלינו לשלם דמי ביטול ודמי משלוח בחזרה לחברה. סירבנו לעשות זאת אז התבקשנו לנסוע לכרמיאל. בנתיים נזכרנו שבידינו אישור רכישה מאתר YNET על הנגן אותו רכשנו(MP4) וחזרנו אל שירות הלקוחות של החברה, בשירות הלקוחות אמרו לנו שישלח לנו נגן MP4 משופר כפיצוי על התקלה בסכום 430 ש"ח (במקום 300 ש"ח שעלה הנגן המקורי שהזמנו לפני השדרוג) והמשלוח יהיה על חשבונם. 3 ימים לאחר מכן הגיע אלינו נגן ה-MP4 הנכון אך אומנם לא משופר אלא הראשון שהזמנו שמחירו 300 ש"ח ועדיין אנחנו שילמנו 430 ש"ח לכן שוב היינו צריכים לפנות אל שירות הלקוחות כדי שיבטלו את 130 השקלים הנוספים.
הדבר היה בזבוז זמן מוחלט ועוגמת נפש מכוון שהנגן היה מתנה ליום הולדת וכמובן שהוא לא הגיע אל חתן השמחה בזמן למסיבה. אלה שבועיים אחרי כן.
בזבוז זמן ועגמת נפש. סוג הנזק :
לדעתי אין כבר פתרון שאפשר לעשות אלא רק ברצוני להזה פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה