פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסחר לא הוגן !!. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
נרכש מוצר מדגם 9900divx במחיר מבצע של188 ש"ח כולל הובלה זמן הספקה 7 ימי עסקים. לאחר הזמן המיועד המוצר לא הגיע לאחר טלפונים לחברה לבירור מהות אי הספקת המוצר נאמר שיחזרו ואכן כך היה לאחר יום חזרו טלפונית למעלה משלושה נציגים מהחברה !! לא להסביר למה המשלוח התעקב אלה לנסות לשכנע לשידרוג המכשיר לטוב יותר בעלות שחבל להפסיד כזו הצעה לשלושה סירבתי להצעות המשכנעות והבילתי פשרניות ולקבל הסבר למה לא נשלח המכשיר שהזמנתי ולא קיבלתי תשובה זה לא בטיפולם.
בטלפון הרבעי באותו יום בערב התקשרה נציגה בשם אולגה ושוב לאחר מסע שכנועים לשדרג המכשיר למכשיר שחבל להפסיד כזו הזדמנות שעלותו בכל מקום למעלה מ500 ש"ח במחיר של 250 ש"ח כולל הובלה ובהתחיבות שמידית בגמר השיחה תשלח אותו בדואר השתכנעתי כי האמת לא היה לי יותר סבלנות לעוד טלפונים למסעי שיכנוע למרות שרציתי פשוט לבטל את הרכישה כי לא עמדו בהתחיבותם מלכתחילה בהספקת המוצר!.בצורה ברורה נאמר לי שהשידרוג הוא למכשיר מדגם 990USB וגם פירטה את מעלותו על המכשיר הקודם.
ובכן כנראה שבזה לא הסתיים מסע עינוים בלתי פשרני בשיחת טלפון למחרת לחברה לבירור מספר משלוח על מנת לבדוק האם המוצר נשלח נאמר לי שכן ונמסר מספר המשלוח אך לצערי נאמר ע"י בת שבע נציגה מהחברה שהמוצר שנשלח הוא לא מה שסוכם עם אולגה אלה מוצר מדגם 9900USB ביקשתי באותו מעמד לעקב את המשלוח כי זה לא המכשיר שדובר עם אולגה ולא בעבורו שילמתי תוספת שידרוג לא עזרו מאחר וקיבלתי מספר משלוח של הדואר.
בסריקה לגבי המכשיר שנשלח באתר האינטרנט לפרטים נכתב ע"י צרכנים שהמכשיר גרוע ביותר ועלותו אינה כפי שנאמר לי אלה לא עובר את ה300 ש"ח המחיר הגבוה בכל האתרים. בהתקשרות לדואר להחזיר את המוצר לפני הגעתו אלי התברר שעדין אין כל פרטים על משלוח לפי המספר שקיבלתי מהחברה וזה אומר שעדין לא הגיע לבית הדואר למשלוח כך שמבחינתם אין להם מה לעשות . לי זה נראה שעדין החברה לא מסרה את המכשיר לדואר בקיצור שוב שקר או עי אמת .
התקשרתי שוב ודיברתי עם נציגה בשם ענת וזו כבר לא היתה נחמדה כמו לפניה ובמילים שאינם משתמעות לשני פנים נאמר לי שאם אני רוצה לבטל את ההזמנה אני יחויב בעליות.
אז כך אני לא חושב שרכשתי מוצר על מנת להחזיר עדין לא קיבלתי את המוצר לא שהזמנתי מלכתחילה ולא מה שסוכם לדביהם נשלח מוצר שונה שגם אותו לא קיבלתי ועל מה אני צריך לשלם האם לא שילמתי מספיק על כל הטלפונים על הזמן ועוגמת הנפש ( להערכתי כל זה מגמה ליאש צרכן ולהתפשר במוצר לא לו )
אז מי שרוצה כאב ראש שירכוש מחברה זו בעיני לא אמינים ולא ישרים )
פשוט מסחר לא הוגן ומקווה אני שצרכנים יעשו חשבון שוב לפני רכישה מהחברה בשם פירלס
בברכה אהרון מרמרלי
מקווה שלא כספי סוג הנזק :
לבטל עסקה והחזר כספי מלא בעבור מה ששולם והחזרת המו פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה