פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח בעת החזרת מוצר נושא התלונה:
ארז דן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏24 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי להחזיר מוצר שקניתי מהם. בטלפון נאמר לי שאני יכול לשלוח אותו בדואר או להחזיר לנציג שלהם בירושלים. לא נאמר דבר על תשלום משלוח אם משתמשים בנציג, ולא חשבתי לשאול מאחר ולא נראה הגיוני שגם בעת מסירה ידנית לנציג שלהם אחויב במשלוח. לאחר מכן גיליתי חיוב של כ-50 ש'ח מעבר לדמי הביטול על משלוח. המוקדנית לא הכחישה שהם לא יידעו אותי על גבייה עתידית של דמי משלוח אולם הפנתה אותי לתקנון שלהם, אותו אין למצוא בשום מקום.
כספי סוג הנזק :
החזר דמי המשלוח. פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה