|
|
|
|
|
|
הטעיית לקוח בעת החזרת מוצר |
נושא התלונה: |
ארז דן |
שם/כינוי: |
יום רביעי 24 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי להחזיר מוצר שקניתי מהם. בטלפון נאמר לי שאני יכול לשלוח אותו בדואר או להחזיר לנציג שלהם בירושלים. לא נאמר דבר על תשלום משלוח אם משתמשים בנציג, ולא חשבתי לשאול מאחר ולא נראה הגיוני שגם בעת מסירה ידנית לנציג שלהם אחויב במשלוח. לאחר מכן גיליתי חיוב של כ-50 ש'ח מעבר לדמי הביטול על משלוח. המוקדנית לא הכחישה שהם לא יידעו אותי על גבייה עתידית של דמי משלוח אולם הפנתה אותי לתקנון שלהם, אותו אין למצוא בשום מקום.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר דמי המשלוח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|