פרטי התלונה

תלונות פירלס שיווק

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת שירות באחריות נושא התלונה:
לוי רונית שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחכה כ חודש ימים לתיאום טכנאי שיגיע לטפל בטלוויזיה באחריות , לאחר אין ספור פניות והבטחות שוא לחזור אלי , תואם שירות להיום בין 10:00 - 13:00
כאשר הובטחה לי עבודה ראשונה בבוקר, טכנאי כמובן לא הגיע, לאחר שיחות עם השירות בו נעניתי בצורה מחפירה ומשפילה גם על ידי מנהלת המוקד.
אני עדיין עם טלוויזיה לא תקינה במסגרת אחריות ולא מקבלת שירות;
אי קבלת שירות כחוק סוג הנזק :
טיפול מיידי או החלפת מוצר פתרון נדרש :

פירלס שיווק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה