|
|
|
|
|
|
אי קבלת שירות למוצר באחריות |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני כחודש ימים מחכה לקבל שירות לטלויזיה באחריות, פניתי הראשונה היתה ב 9/5/06 ומאז אני במסע עינויים מול השירות, הבטחות שלא מקויימות לחזור אלי. לאחר שלושה שבועות חזרו אלי לבסוף אתמול לתאם שירות טכנאי להיום בין 10:00-13:00, כאשר קיבלתי הבטחה חד משמעית כי אני ראשונה בסבב הטכנאי.
למרות פניות שלי לשירות ושיחה מחפירה עם מנהלת המוקד טכנאי לא הגיע לביתי כלל.
אני עדיין עם טלויזיה פגומה במסגרת אחריות ולא מקבלת שירות ולא כל התייחסות הולמת ושירות הלקוחות
|
אי קבלת שירות כחוק |
סוג הנזק : |
טיפול מיידי או החלפת מוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|