פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-התייחסות לבקשת לבטל מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בני בעל מנוי למעריב לנוער,הוא כבר לא מעוניין לקבל העיתון,לפי בקשתו פניתי אלכם בחודש 7/2013,נאמר לי שיש לנו התחייבות עד 28/8/13 ומעז לא נקבל את העיתון,אבל זה לא נעשה עד עכשיו. ב9/10/13 שלחתי עוד פעם פקס לשרות לקוחות והתקשרתי,הבטיחו לחזר אלי תוך 3 ימי עבודה,אף אחד לא חזר. ב14/10 שלחתי פקס שוב ושוב אין תגובה! מתי יהי סוף לשרות שלכם כל כך "טוב"-עד הפנסיה של הילד?
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
הפסקת המנוי מיידי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה