פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת מנוי נושא התלונה:
רמח הדס שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דרך מנחם בגין 53 כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר כשנה בה הייתי מנויה על מגזין "דרך האוכל". במהלך נובמבר 2013 פניתי למחלקת המנויים של חברת תכלת תקשורת שמוציאה מגזין זה והמסונפת לעיתון מעריב והודעתי להם על הפסקת המנוי שלי למגזין "דרך האוכל". המנוי שלי היה מנוי של "חודש בחודשו" ולכן לא הייתה אמורה להיות לי בעיה לבטל את המנוי. למרות הודעתי על הפסקת המנוי, החברה המשיכה לשלוח לי עיתונים ללא תשלום, לאחר שקיבלתי שני מגזינים ללא תשלום פניתי שוב למחלקת המנויים של תכלת תקשורת והזכרתי להם שהפסקתי את המנוי. בנוסף שלחתי להם מייל ומכתב רשום בעניין הפסקת המנוי. למרות כל הפעולות הנ"ל שננקטו על ידי היום 29.1.14 קיבלתי מיסרון מתכלת תקשורת על כך שנצברה לי יתרת חובה במגזין "דרך האוכל" למרות כל נסיונותיי לדבר עם מחלקת הנהלת החשבונות של תכלת תקשורת "אין מענה בשלוחה המבוקשת" ... חשוב לציין שדרך זו של עבודה היא הדרך הנפוצה בחברת תכלת תקשורת - מספיק לראות את התלונות הרבות באתר שלכם כדי להבין זאת! האין גבול לחוצפה??? אני חשה ייאוש ותסכול מכך שהחברה מנצלת את כוחה וכובלת אותי אליה למרות רצוני! let me free
עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
התנתקות מיידית!!! ללא שום תשלום על שני המגזינים שנשלחו לאחר הודעת הפסקת המנוי!!! פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה