|
|
|
|
|
|
לא ניתן לבטל מנוי לעיתון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לסבי יש מנוי לעיתון. כבר כמה שבועות שהוא מנסה לבטל את המנוי ללא הצלחה (אי מענה במוקד שירות הלקוחות וכאשר כבר ענו לו ניתקו לו את השיחה בפנים). על כן החלטתי לקחת על עצמי לבטל את המנוי. לאחר מספר נסיונות להגיע לנציג שירות, הגעתי לנציגה שטענה שאני צריכה לפרט לה מדוע הוא רוצה להתנתק, שמדובר בתהליך ושלוקח זמן ובאופן כללי דיברה בצורה לא נעימה. לאחר שהחזיקה אותי זמו רב על הקו היא אמרה לי שתוך 3 ימי עסקים יחזור אליי נציג ממוקד הניתוקים ורק אז ניתן יהיה לבטל את המנוי. דבר זה כמובן לא קרה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
עדי מיכלוביץ, אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתך.
לצערי לא הצלחתי לאתר את פרטי המנוי עם הפרטים אותם סיפקת. אנא שלחי את השם המלא, הכתובת ומספר הטלפון של בעל המנוי לכתובת המייל הישירה שלי [email protected] על מנת שאוכל לאתרו במערכת ולטפל בפנייתך.
בברכה,
עדי מיכלוביץ
אחראית פניות הציבור
קבוצת הג'רוזלם פוסט |
תגובה: |
נא לשלוח פרטים נוספים על מנת שנוכל לטפל בפנייה. |
פתרון: |
|
|
|