פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות שהמנוי בוטל "מעריב מנויים" ממשיכים לחייב את חשבוני+ ספרים שהובטחו ולא קיבלתי את כולם נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף אפריל ביקשתי לסיים את המנוי בעיתון מעריב. המנוי הסתיים ב-7.5.09.
למרות זאת המשכתי לקבל עיתונים. הודעתי פעם והאספקה בוטלה למספר ימים ומשחזרה האספקה הודעתי פעם נוספת. למרות זאת העיתונים המשיכו להגיע.
בטלפון נוסף שלי הודיעו לי שהמנוי בטל מ-7.5.09.
בסוף יוני הסתבר לי כי חייבו אותי במחיר מלא עבור חודש יוני.
כאן החלה סדרת טלפונים בה הודעתי להם כי אינני מוכנה שמישהו יחדור לתוך חשבון הבנק שלי ויגזול ממני כספים ודרשתי את כספי בחזרה.
התשובה שקיבלתי היתה: "המנוי מבוטל אבל...הוא פעיל". אמרתי לפקידה שאני מבקשת לדבר עם אחראי אבל את זה לא ניתן לקבל ישירות. התשובה: "מפקח יבדוק ויחזור אליך תוך 24 שעות". כעבור מספר שעות חזרה אלי מישהי ואמרתי לה בפירוש שכל מה שאני מבקשת זה שיפסיקו לשלוח אלי עיתונים ושיחזירו לי את כספי מייד" תשובתה הלא מחייבת: "אני אחזור אליך". היא לא חזרה.
למחרת (2.7.09), לאחר שלא חזר אלי אף אחד התקשרתי פעם נוספת. הפעם התשובה היתה: "המנוי שלך מבוטל מ-7.5.09 אבל...פעיל" כשהתקשיתי להבין מה זה מנוי מבוטל אבל פעיל והסברתי שאני לא מוכנה לשלם על טעות שלהם - שהפעילו על דעת עצמם מנוי ומחייבים אותי על הטעות שלהם ואני מבקשת לדבר עם אחראי ענו לי: יחזור אליך תוך 24 שעות. אחראי כזה לא חזר אלי.
לכן אני פונה אליכם.
א. לא ברור לי מדוע אי אפשר לדבר ישירות עם אחראי במקרה של טעות שנעשתה על ידם?
ב. לא ברור לי מה זה מנוי מבוטל אבל פעיל, אני מרגישה כמו בת ערובה בידיים שלהם.
ג. בנוסף, במסגרת המנוי הובטח לי ספר קריאה אחת לחודש. משלוח הספרים היה סדיר עד דצמבר. מאז נאלצתי להתקשר מספר פעמים על מנת להזכיר להם את הבטחתם. בפעם האחרונה שלחו לי ספר ישן (מ-1993) "חובב שחייה" לפי כתמי המים הרבים והדפים הגליים ו"אנציקלופדיה קטנה" שהיא בפירוש אינה ספר קריאה. כשהתקשרתי אליהם להסביר שאני אינני מזבלה שהם משליכים אליה זבל מהמחסנים. התקשרה אלי גברת בשם עירית מ"יחסי ציבור" והודיעה לי שאני צודקת והיא אישית תטפל בזה ואני אקבל 3 ספרים כפי שמגיע לי. מאז (חודש מאי) ועד היום (יולי) לא שמעתי מהם דבר. במסגרת הבירור הכספי עכשיו כשביררתי לגבי הספרים ענתה לי אחת הטלפניות: "קיבלת את כל הספרים שמגיעים לך".
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
אני מבקשת לקבל החזר מלא שלהכסף שנגבה ממני עקב טעות של מעריב מנויים וכן 3 ספרי קריאה כפי שהוטח לי. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה