פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך מאי לאחר שתמה תקופת התחייבות המנוי שהחל בנובמבר 2008 פניתי למעריב מנויים על מנת שיבטלו את המנוי על שם אשתי , הובטח לי כי יחזרו אלי מקשרי לקוחות, לאחר כמה ימים ב-02/06/09 חזרו אלי מקשרי לקוחות והסכמנו יחד על ביטול המנוי.
ב29/06/09 הועברה הוראת חיוב לחברת האשראי בכרטיס של אשתי ע"ס 15 ש"ח דמי המנוי החדשיים של 06/09, מכיוון שלכאורה המנוי בוטל רק ב-02/06/09 כשהם הואילו בטובם לחזור אלי.
הירחון של חודש זה מעולם לא התקבל אצלי ואין לי כל רצון לקבלו.
לתדהמתי לירון משירות הלקוחות ב-08/07/09 סירב לזכות את דמי המנוי על אף שבקשתי הוגשה כבר במאי, מבחינתם מתועדת רק השיחה של ה-02/06/09.
אז ישפוט הציבור האם כדאי לעשות מנויים אצל מעריב מנויים ולריב איתם על ביטול המנוי בבוא העת.
אציין כי לאורך תקופת המנוי העיתון לא הגיע פעמיים והייתי צריך להתקשר כדי שישלחו לי העתק, כך שהפספוס של חודש יוני הוא כלל לא מקרי.
אשמח אם מישהו קצת יותר בכיר והגון מלירון בשירות הלקוחות יחזור אלי ונטפל בבעיה באופן שיעשה לי חשק להוסיף כאן באתר מחמאה לספריית מעריב.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על יוני , התנצלות וביטול המנוי בהחלט יהיה פתרון הולם לבעיה. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה