פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי עבור שרות שלא קיבלתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כשנתיים עשינו מינוי לעיתון מעריב לילדים לבננו נועם. לאור חוסר שביעות הרצון שלו הסכמנו להחליף את המינוי במינוי לעיתון את עד סוף שנת המחוייבות שהיתה לנו. למיטב ידיעתנו המינוי הסתיים בתאריך 26.7.2008. ומאז לא חדשנו אותו ולא היה לנו כל קשר עם מעריב עד לפני כשבועיים וחצי - אז התקשרה אלינו נציגת העיתון לוודא את שביעות רצוננו מהעיתון. נדהמנו לגלות שאנחנו מנויים של את מזה שנה מבלי שבקשנו, מבלי שמשהו שאל אם אנחנו מעוניינים ובעיקר מבלי שקיבלנו את העיתון למרות שמסתבר שילמנו עבורו!. לרוע המזל העיתון לא הגיע אלינו ולו פעם אחת מאחר ומאוגוסט 2008 עזבנו את כתובתנו הקודמת ועברנו לצפון. לא חשבנו שעלינו לעדכן את מעריב מנויים שעברנו דירה לאור כך שידענו שהמינוי שלנו הסתיים. מבדיקה שערכנו בעקבות הטלפון ממחלקת המינויים נדהמנו לגלות שחדשו לנו את המינוי אוטומטית "כי לא רצו שיווצר מצב שלא נקבל את העתון" מערכת מעריב מנויים חייבה את כרטיס האשראי של בעלי מבלי לקבל את אישורנו במהלך כשנה.
פניתי לפני 10 ימים לגברת עירית גולדברג במכתב ועד רגע זה לא קיבלתי את תשובתה. בשיחת טלפון היום עם נציגת החברה ביוזמת מעריב -( הילה)מאחר ולא הבינו מדוע ביטלנו את השרות על ידי הודעה לחברת האשראי הסבירה לי שזו אחריות שלנו לראות שאנחנו חוייבנו ואיפה היינו שנה. אכן למדתי שעור בחיים - חשוב ביותר לשים לב לחיובי הויזה, אך למרות חוסר הבדיקה שלנו, עדיין אני סבורה שאין לעסק כל זכות לעשות במספר כרטיס האשראי שברשותו חיובים ללא הסכמת הלקוח וללא ידיעתו.
ולסיום מילה טובה לויזה לאומי שקודם כל ביטלו את העסקות העתידיות עם מעריב תוך מתן אמון מלא בי כלקוחה שלהם ושגרמו למעריב לצלצל אליי בכדי לבדוק מה קרה למה ויתרתי על השרות שלהם... כלקוחה בעל כורחי אשמח אם הגב' גולדנברג או מי מטעמה יענו באופן ענייני איך קרה ששנה שלחו לי עיתון, מבלי שחידשתי את המינוי, חייבו אותי וכל מה שעניין את נציגתן הוא איך לא בדקתי את חיובי האשראי.
תודה (שם המינוי חיים סגל)

כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור כל התקופה בה מערכת מעריב החליטה על דעת עצמה לעשות לנו מינוי מבלי ידיעתנו והסכמתנו ובעיקר מבלי שקיבלנו את העיתון פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה