פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי סיפוק הפרס שהובטח ע"י מוסף "המשבצת" של מעריב. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט שנה שעברה ביתי התבשרה ע"י עובדת העיתון שהיא זכתה במינוי לנאשיונל גיאוגרפיק. ביתי שמחה מאד אך הפרס לא הגיע. מאז טילפנו מספר פעמים ל- ל. האחראית על המשבצת והיא הפנתה אותנו כל פעם ל-מ. (שהודתה שאכן ביתי זכאית לפרס) מ. שלפה תרוצים מביכים ביותר כגון: מה זה לא הגיע?, שלחתי בדואר רשום, אשלח בדואר שליחים כבר היום וכד'... זה לא יאומן שעיתון מכובד מתנהג בצורה כזו. (התלונה הוגשה ע"י האם הפרטים הניתנים למטה הם של הבת לצורך איתור הזכייה).
עוגמת נפש סוג הנזק :
סיפוק הפרס שהובטח והתנצלות. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה