פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בשליחת עיתון וגם אי קבלתו כלל נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, זו לא פעם ראשונה שהעיתון אינו מגיע בזמן עד 07:00 לפי ההסכם, וכשמגיע באיחור זה אחרי שהתקשרנו אל מעריב וזה לקראת השעה 11:00, היום העיתון בכלל לא הגיע ולא הודיעו לנו כלל על כך, התקשרנו אלהם והם אמרו לנו שלא יגיע היום עיתון והם יזכו אותנו בשני חיובים יומיים דהיינו 8 ש"ח שזה לא מקובל עלי, רציתי לדעת:
1) מהן הזכויות שלי בתור צרכן ומהוא הפיצוי שאני אמור לקבל על פי חוק?
2) האם מקרה כזה דינו כדין אי הגעת טכנאי בזמן ללא הודעה או אי הגעתו כלל?
עוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג-מנהלת פנ שם ותפקיד:
בברור במנוי של מר חי אברהם (מנוי על שם קשתי ורד)נמצא כי ורד מנויה של מעריב
מזה שנים רבות וללא כל בעיה או תלונה.
בחודש אוקטובר 2009 הוחלף שליח העיתון באזור ולצערי לא הונחו עיתונים פעמיים.
מר אברהם חי פנה בתלונה למח' שרות לקוחות וזוכה על חיוב העיתון בימים הנ"ל.
כפיצוי על אי קבלת עיתון פעמיים דרש מנציגת השרות זיכוי של חודש מלא-דהיינו
דרש זיכוי של 99 שקלים.
להערכת נציגת השרות ומנהל שטיפל בפניה דרישת המנוי לא עמדה בפרופורציה.
אי לכך לא אושר זיכוי של 99 שקלים על אי הגעת עיתון פעמיים.
יש לציין כי מנוי זוכה כפול-כלומר זוכה על 4 ימי עיתון.
לשאלתו של מר חי אברהם בנושא פיצוי כחוק....-אין כל חוק בנושא.
לא נגבה כסף עבור סחורה שלא סיפקנו.לא נתקבל עיתון-לא חוייב ואף זוכה כפול.
תגובה:
אנו מתנצלים על חוסר הנוחות שנגרם עקב אי קבלת העיתון.
חברת מעריב עושה כל שביכולתה לספק עיתונים באופן סדיר ומסודר.
אנו מעריכים את שנות ההתמדה של מר חי במנוי -יזוכה על 4 ימי עיתון נוספים.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה