פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים ועוד שקרים. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני עשרה ימים פנה אלינו טלפונית נציג מעיתון מעריב על מנת לשכנע אותנו לעבור מידיעות. לאחר שבנימוס רב שטח בפניי הנציג אלירן את ההצעה, שהתבררה כקוסמת. הסכמתי ללא כל היסוס.
להלן עיקרי ההצעה:
1. מנוי לחודש 49 ש"ח בלבד!!! ואני מדגיש בלבד וזאת אחרי ששאלתי כמה וכמה פעמים אם זהו המחיר האחרון.
2. אלירן אישית מבטל לי את המנוי לידיעות אחרונות.
3. המנוי הוא בהתחייבות ל-4 חודשים בלבד. הוא יסתיים אוטומאטית ואלירן אישית יפנה אלי בתום התקופה על מנת לברר אם ברצוני לחדש.
4. המנוי יחל ב-4 לדצמבר (תום ההתחייבות בידיעות).
להלן מה שבאמת קרה:
1. המחיר הוא 99 שקלים.
2. המנוי בידיעות לא בוטל.
3. אם אני לא פונה אליהם אזי המנוי מתחדש אוטומאטית במחיר ללא מבצע.
4. המנוי במעריב החל שבוע לאחר ששוחחתי עם אלירן (חודש לפני המועד המיועד).
לאחר דין ודברים ארוך עם שירות הלקוחות הובטח לי על ידי כפיר "מנהל הסניף" כי המנוי יבוטל לאלתר תוך 4 ימי עסקים. מה רבה היתה הפתעתי כי יום למחרת נוצר איתנו קשר טלפוני בו נאמר לנו כי עלינו לשלם קנס של 45 ש"ח פר חודש ו-2 ש"ח נוספים פר יום.
וכל ילה מיותרת...
עלבון סוג הנזק :
ביטול המנוי לאלתר ללא כל עלות וזאת מכיוון שהתנאים שסוכמו איתי אינם נכונים. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה