פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צירוף למנוי מבלי לקבל הסכמה מראש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
פנו אלי מס' פעמים, טלפונית, בהצעה לרכוש מנוי מעריב. סירבתי והודעתי שכרגע אני מנוי של ידיעות ולא מעוניין ואשמח לקבל הצעה במועד מאוחר יותר.
ב 15/11/09 קיבלתי עיתון לפתח דירתי.
התקשרתי למעריב וענתה לי גב' בשם ריבי וטענה ואני כן הסכמתי וגם "מסרתי את מס' כרטיס האשראי שלי". לא עזר שום דבר שאמרתי. היא בשלה: אז איך יודעים את מס' הכרטיס שלך?"
הייתי מנוי מדי פעם במעריב בעבר- לא יותר לעולם!! וככל הנראה משתמשים בנתונים הקיימים במאגר שלהם או בדרך אחרת!!!.
לדעתי זאת גניבה לשמה.
ביקשתי להתנתק מיד. התשובה הייתה שיחזרו אלי אבל יחייבו אותי בגין העיתון שקיבלתי.
הודעתי שבכוונתי להגיש תלונה במשטרה ולהפיץ במייל את המקרה בין עשרות אלפי העובדים באירגון בו אני עובד.
מצפה להתנצלות הצד מעריב על עוגמת הנפש על חוסר היושר של אותה סוכנת
שצירפה אותי ללא ידיעתי ובניגוד מוחלט להודעתי (נדמה לי ששמה עינת, כפי שאמרה לי ריבי), ועל חוסר הרגישות מצד ריבי בקביעה שאני הסכמתי לצירופי כמנוי מבלי לבדוק זאת בראוי...חוצפה.
אולי כדי שמעריב יעשה בדק בית ושלא יקבלו כל טופס של מנוי חדש כהסכמה ללא חתימת המבקש.....
עלבון, ביבוז זמן,כספי.. סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה