|
|
|
|
|
|
אי הגעת עיתון רייטינג |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנויה על עיתון רייטניג כבר למעלה משנה.מרגע שעשיתי את המנוי אני נתקלת בקשיים בקבלת העיתון.
כבר למעלה מחודש שאני פונה לנציגי השירות בטענה שלא קיבלתי עיתון.
מכל אחד אני מקבלת את המשפט הקבוע של "אנו מתנצלים על אי הנוחות,נשלח לך את העיתון שוב".
העיתון לא מגיע שוב!
בחודש האחרון קיבלתי את העיתון פעם אחת בלבד!
נציגים מבטיחים שזו הפעם האחרונה וכי הכל יטופל החל משבוע הבא,כמובן שדבר לא קורה!
כמו כן כשחידשתי מנוי לתקופה נוספת הובטח לי שאקבל את העיתון "את" לתקופה של חודשיים.
מיותר לציין שלא קיבלתי דבר.
לא "רייטינג" ולא "את".
לטיפולכם המיידי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי והפסקת השירות לאלתר ללא קנס. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|