פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסכם על חידוש מנוי שהופר לחלוטין!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף נובמבר השנה, התקשר אלי סוכן מכירות של מעריב (אהרון וולף) כל יום על מנת לשכנע אותי לעשות מנוי חודשי לעיתון.
אחרי המון נסיונות מצידו והמון הבטחטת, הוא סיכם עימי על 4 חודשים מנוי, שמתוכם 3 חודשים בסכום של 79 שח לחודש וחודש חינם. כמו כן, בכל 4 החודשים הובטח לי לקבל מגזין רייטינג.
לאור נסיון רע עם מעריב בעבר, ביקשתי ממנו שישלח אלי ההסכם טרם תחילת המנוי כדי לראות שמה שהוא הבטיח אכן כתוב. הוא אמר לי שאין לי מה לדאוג ושהסכם ישלח אלי רק בשלב מאוחר יותר.
לתדהמתי, קיבלתי היום את ההסכם, שהוא שונה לחלוטין ממה שסוכם והובטח:
- במקום 4 חודשים, חייבו אותי ב5 חודשים.
- במקום 79 ש"ח לחודש חוייבתי ב89 ש"ח לחודש
- אף ע"פ שהובטח לי שעיתון רייטנג יגיע במשך כל התקופה (4 חודשים), כתוב שהעיתון הוא מתנה לחודשים.

מבלי כל האמור לעיל, ביקשתי ממנו לבדוק שהעיתון יגיע עד השעה שש וחצי בבוקר. אך, בפועל, אני מקבלת את העיתון בסביבות שמונה!!!
כספי סוג הנזק :
לבטל את המנוי לאלתר! פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
עירית גולדברג -מנהלת פ שם ותפקיד:
שלום טלי!
איתך הסליחה על אי ההבנה.
בברור במחשב במנוי שלך אכן לא נמצא כל קשר בין מה שסוכם מולך לבין הנרשם.
למיטב הבנתי טופל הנושא מול מחלקת המכירות.שינו את תקופת המנוי ל-4- חודשי
מבצע ונעשה שינוי במחיר.-גם רייטינג נרשם לך לכל ארבעת החודשים.
לא ברור כעת מאין נובעת הטעות ברישום אך העניין סודר מייד עם פנייתך.

תגובה:
מעקב אחר ביצוע שינוי-כולל קבלת רייטינג חינם 4 חודשים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה