|
|
|
|
|
|
הסכם חידוש מנוי ללא הסכמתי |
נושא התלונה: |
יום שני 25 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עשיתי מנוי ל4 חודשים במעריב שהובטח לי שהקבל תו קניה טרם קיבלתי בנוסף המשיכו איתי את המנוי ללא הסכמתי לעוד 5 חודשים , למרות שניצגת שירות דיברה איתי ואמרתי לה שתחזור אלי לקראת סוף ינואר ואז החליט , החליטה ניצגת השירות על דעת עצמה שהסכמתי ......וחייבה את כרטיס האשראי שלי לעוד 5 חודשים, לדעתי זה פלילי....לאחר שיחה עם נציגת שירות שסירבה בתוקף להעביר אותי למנהל מחלקת מנויים ...ציינה שהנציגה תחזור אלי בעוד 3 ימים והיא תחליט מה לעשות כלומר גורל כרטיס אשראי שלי תלוי בפקידה .........חוסר מקצועיות זלזול בלקוח
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מעריב שירות לקוחות
, תגובה:
|
עירית גולדברג-מנהלת פנ |
שם ותפקיד: |
על פי רישומים במעריב נערכה שיחה מול המנויה ב-15.12.2009
בשיחה סוכם על המשך מנוי במבצע ל-5 חודשים.
מאחר ובחודש ינואר מנויה פנתה לביטול תוך שטוענת שלא הסכימה להמשך שנרשם
אכן הועבר המנוי לביטול וזאת ללא כל חיוב בכרטיס האשראי . |
תגובה: |
ביטול. מנוי בוטל לבקשת המנויה ללא כל חיוב. |
פתרון: |
|
|
|