פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה טלפונית וגביית קנס ביטול עיסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מטרידים אותי כבר 4 חודשים כדי לשדל אותי לעשות מנוי - בסוף הסכמתי - למנוי שאמור להתחיל מחר 1/2.
בשבוע שעבר התחרטתי וביקשתי לבטל את העסקה - שטרם יצא לפועל - כך הבנתי שזכותי לבטל. לא נאמר מילה ולא חצי מילה על קנס ביטול - לא בחוזה שקיבלתי בדואר ולא באף שיחה טלפונית עד לנקודה הזו. ברגע שהם הבינו והפנימו שאני לא רוצה את העתון - פתאום מגלים לי שיש קנס של 49 ש"ח. ממש חוצפה. וזה לא סוף הסיפור - היום עוד התקשרו אלי פעמיים לנסות לשכנע אותי בכל זאת לעשות מנוי - ואמרתי שאני מתכוננת להתלונן על נושא הקנס ועל ההטרדה.
איך מורידים אותם ממני?????
בתודה מראש
לאה
הטרדה וכאב ראש וגם כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה