פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה בגבייה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 05.01.10 נגמר חוזה ההתקשרות שלי מול עיתון מעריב. לצערי אני לא "מסתובבת" כאשר תאריך סיום החוזה עם העיתון חקוק בזכרוני ובתאריך 18.01.10 יצרתי קשר עם מערכת העיתון במטרה לסיים את החוזה. אמרה לי נציגת שירות שאין בעייה והעיתון מבוטל החל מהיום וגם אם אקבל עיתונים אני לא אחוייב , כמו כן יחזור אליי נציג שירות עד 3 ימי עסקים ע"מ לסיים את ההתקשרות.
לא היה ולא נברא - נציג שירות לא חזר אליי אלא אני יצרתי עימכם קשר בתאריך 22.01 לביטול העיתון וכמו כן המשכתם לחייב אותי מחיר מלא עד לתאריך 22.01.
ואני שואלת - לחברת מעריב חסר כסף שככה הם מוכנים להתלכלך עם לקוחות ותיקים ?
מעבר לכך - שיטת מצליח עובדת?
למה כאשר נגמר מנוי לא יוצרים קשר עם הלקוח ע"מ לעדכן אותו שנגמר המנוי ואם לא מחדשים במחיר מבצע אזי גובים מחיר מופקע והזוי לחלוטין??
כמו כן , לטענתם לא ניתן לזכות מאחר וכבר אינני מנויה ??? הייתכן שעד עכשיו יכולתם לשחק בכ.א. שלי ועכשיו לא ניתן לפצות אותי ?? רק לשלוח עיתון את? זה לא פיצוי!!!
חוץ מזה למה אתם מחייבים עד היום שאני יצרתי איתכם קשר בשנית - אני אשמה שנציג לא חזר אליי תוך 3 ימי עסקים?
מבקשת תגובה הולמת!!!
כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה