פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול מנוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
מכתב זה בשם אימי, אשר לפני כ-3 שנים עשתה מנוי בעיתון "את" בשבילי. בשנה האחרונה, בשונה משנים קודמות, לא התקשרתם לשאול אם תרצה להמשיך את המנוי והמשכתם את המנוי מרצונכם החופשי בלי להודיע אפילו. אימי לא ביקשה בזמנו לבטל זאת, משום שחשבה שתוכל לבטל ברגע שתירצה, זאת משום שלא התחייבה השנה. באוגוסט האחרון היא ביקשה לבטל את המנוי, אך שכנעתם אותה שבגלל שתקופת החגים מתקרבת ויהיו שערים מעניינים ומיוחדים כדאי לה להמשיך עם המנוי ותוכל אם תרצה לבטלו לאחר החגים. בסביבות סוף שנת 2009, בחודש נובמבר או דצמבר, התקשרה אימי לבטל את המנוי ופתאום אמרו לה שהיא מחוייבת ואינה יכולה לבטל אותו עד פברואר 2010, והציעו לה במקום עיתון "את", להמשיך את המנוי עד סיומו עם עיתון במחיר נמוך יותר: "עיצוב", עיתון שלאף אחד בביתנו אין עניין בו. לצערי אימי לא התעקשה ולא העמידה אתכם על מקומכם וטעותכם ואף הסכימה פעם נוספת לגררת הזו. ב-2 לפברואר האחרון התקשרה אימי לוודא כי המנוי בוטל ואישרו לה ופתאום היום, ב8 לפברואר הגיע גליון חדש של "עיצוב" וכשהתקשרה לברר את פשר הדבר אמרו לה כי המנוי עד חודש מרץ וכי יחזרו אלייה. כמובן אף אחד לא חזר אלייה, למרות שהתקשרה פעמיים, בתואנה כי "הם עסוקים".
אני לא מבינה איך מנצלים בן אדם ככה וגוררים אותו,לא ייתכן שעיתון מכובד יינצל ככה את לקוחותיו. לא ייתכן שבכל פעם שמתקשרים אליכם מקבלים תשובה שונה ומידע שונה! לא מנהלים אצלכם מעקב מה נאמר ללקוחות בכל שיחה? לא ייתכן שאתם סותרים את עצמכם בכל פעם!
כספי סוג הנזק :
ביטול המנוי והחזר כספי על גליונות עיתון "עיצוב" פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה