ביצוע חידוש למינוי ללא הסכמה |
נושא התלונה: |
יום שני 08 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
אצ"ל 1 ראשון לציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.2 נוצר קשר עם מעריב מינויים לגבי עדכון המנוי , אחרי שיחה עם נציג החברה, הובהר לנציג כי לא יבוצע חידוש מנוי כל עוד חברת מעריב לא תעביר טופס חידוש עם פירוט כל ההצעה על המנוי החדש, עד אז יבוטל החידוש לאלתר.
נציג חברת מעריב הסכים לעניין ושלח הצעה בפקס.
אחרי קבלת הפקס הובהר בפקס כי מה שהבטיח הנציג לבין מה שהיה רשום אינם עומדים בקנה מידה ולא מה שהובטח
נוצר קשר שנית עם חברת מעריב בוא הוסבר לנציג אחר כי הפקס שהתקבל איננו מבטיח את דברי הנציג הקודם ולכן אנו מבקשים לבטל את המנוי לאלתר.
הנציג בטובו מספר כי חודש המנוי וזאת בהסכמת המתקשר???!!!.
כאשר הוסבר לנציג החדש שנית שאין ברצוני לחדש את המנוי ואני אוסרת על חידושו בתהאם לחוק הגנת הצרכן ועדכון 24 לחוק, נאמר לי על ידי הנציג כי מישהו יחזור אלי תוך 3 ימי עסקים.
בכל מקרה ובהתאם לחוק, שלחתי מכתב רשום וכן מספר פקסים למעריב מנויים, אחרי 3 ימים יצרתי עם מעריב מנויים שוב קשר, אך שוב נאמר לי כי כלל לא התקבל הביטול.
בינתיים ממשיכה חברת מעריב לחייב את חשבוני , אך אינני מקבלת כלל עיתונים
חברת מעריב טוענת " כי בוצע הפסקה של המנוי" אבל כנראה הביטול הוא לעיתון ולא התשלום !!!!.
לפיכך אני מבקשת לבטל את המנוי בכל המשתמע מכך אך אין עם מי לדבר במעריב מנויים.
אשמח לקבל שירות טוב יותר כדי לסיים את העניין לפני שאפנה לערכות גבוהות יותר.
מודה לאתר תלונה על כל העזרה שאני ואחרים מקבלים בעזרתה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול המנוי והחזר כספי על כל חיוב אחרי הביטול לאלתר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|