פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמני חלוקה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9 לחודש זה עשיתי מנוי למעריב+מעריב לנוער+שם המשחק+להיות הורים.מתוך 8 ימי חלוקה עד היום,בשלושה ימים העיתון לא הגיע אלא לאחר טלפון למנהל ההפצה האיזורי.ביום רביעי הייתי אמור לקבל "רייטינג" עם העיתון אבל כמובן שלא הגיע.ביום רביעי הבנות שלי היו אמורות לקבל מעריב לנוער,כמובן שלא קיבלו.כל הטלפונים למוקד המנויים והבקשה לדבר עם מנהל נענו בצורה מזלזלת.שלחתי גם פקסים שכמובן לא טופלו.מיום חמישי אני משאיר הודעות קוליות אצל פיני רימון שהוא מנכ"ל מעריב מנויים וגם לאחר מכן איש לא חזר אלי.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי על זלזול,טלפונים,עוגמת נפש ובזבוז זמן פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה