פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות וסיכום, זילזול בלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, הנני להביא לידעתכם את התיחסותם של חברת מעריב למנוייה.
הנני מנוי על עיתון יומי, ביום 28 לינואר 2010 סיימתי מבצע והתחייבות (ברשותי סיכום הדברים על נייר רשמי של מעריב!) , בעת פנייתי למעריב , הוצע לי להמשיך את המנוי
ל-6 חודשים (מיום ה-28 לינואר 2010) כאשר החודש הראשון ,(פברואר) יהיה ללא עלות ןשאר החודשים בעלות של 89 ש"ח לחודש, בנוסף הובטח לי - חודשיים "רייטינג" ללא תשלום. לדאבוני, לא קיבלתי את עיתון הרייטינג שהובטח לי, ופנייתי (הראשונה!!!) למעריב, נענתה ב" לא מגיע לך רייטניג אתה במבצע"....
כל נסיון מצדי להעמיד אותם על טעותם - כולל פיקסוס סיכום הדברים ש"מעריב" שלחו לי ושם מפורטים הדברים שהם!! התחייבו עליהם!! נתקל באוזניים אטומות...

בנוסף, נדהמתי לראות בכרטיס האשראי - חיוב של מעריב (להזכיר: הובטח לי חודש חינם!!! ) ע"ס 109 ש"ח - כאן, החלטתי לעצור, העצבים והזמן אינם שווים את העניין, והתקשרתי לחברת האשראי לחסום את ההרשאה של "מעריב". - שהם יחפשו אותי....

מסקנה: קוראים יקרים, הזהרו "ממעריב" הם מתנהלים כמו בסטה בשוק (בלי להעליב חלילה...) יד אחת אינה יודעת מהשנייה..., כל הבטחה שלהם לא שווה, ההתנהלות שלהם מבזה את קהל המינויים, היד בקלה - כאשר כרטיס האשראי נמצא ברשותם ,פשוט חצופה!!! אני כנראה יפגוש אותם בבית המשפט , ואני מבטיח לכם שאת פסק הדין אפרסם כאן!!
המלצה כנה, ותרו על המנוי שלהם...

אם הנהלת האתר מעוניינת לבדוק לעומק את הנושא, ולקבל את התגובה של "מעריב" אשמח לשתף פעולה....
עלבון,בזבוז זמן... סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה