פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החתמה כוזבת על מנוי את נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים פנתה אלי נציגה ממעריב מנויים והציע לי מנויים שונים של המגזינים. כמנויה מאד ותיקה של מעריב הבטיחה לי מחיר מיוחד.
הסכמתי לחתום על עיתון את בתנאי שאוכל לבטלו בכל עת. היא ציינה כל פעם שבוודאי אין בכלל בעיה.
לאחרונה ביקשתי לבטל ומסתבר שהבחורה רשמה מנוי שנתי. כל כמה ימים מתקשרים אלי מהעיתון ומנסים לפתות אותי להמשיך את המנוי כדי לא לשלם דמי ביטול. בקשתי לא להטריד אותי וכמובן שלא יחייבו אותי בדמי ביטול. אני לא אשמה בטעות\הטעיה של הטלפנית.
קבלתי אין ספור טלפונית כשכל אחת מציינת שהיא אחראית קשרי לקוחות כשהאחרונה התקשרה היום (יום ו' 19.3.10 ) בשעה 12.00 לבנת בלי שם משפחה כי אסור לציין והציע לי לחתום על עוד 4 חודשים כדי לא לשלם דמי ביטול.
אני לא מבינה - אתם טועים במקום להתנצל ולסגור עניין אתם מתעללים בי כבר חודש ומציקים בכל מיני שעות.
אני דורשת: 1. להפסיק המנוי לאלתר 2. לא להתקשר אלי יותר בקשר למנויים של מגזינים
כל הרשימה עלבון כספי בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה