פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ילדי מנויים מזה מספר שנים על מעריב לנוער מנוי שתמיד שילמו מכספם. לפני כשלוש שנים הוצע להם מנוי בתשלום חד פעמי עבור שלוש שנים. לבקשתם הסכמתי לתת את פרטי כרטיס האשראי שלי למטרה זו. כאשר ניסיתי לברר מה קורה עם המנוי נאמר לי שלא ייתכן שהמנוי היה לשלוש שנים נציגת השרות לא יכלה לספק מידע מתי ועד מתי היה המנוי. מסתבר שמזה מספר חודשים יורד מחשבוני מנוי קבוע, וזה ללא שנעשתה פניה אלי וכל שכן ללא הסכמה שלי לביצוע מנוי זה. טענותי הן: שימוש בפרטי הכרטיס המצוי בידיהם כרצונים ללא הסכמה יידוע או דיווח לבעל הכרטיס. המידע שניתן על ידי נציגת השירות היה שגוי ומוטעה והחברה לא עמדה בהבטחותיה הריקות. התחמקות ממתן "מתנות יקרות" הניתנות לכל מחדש מנוי מזה מספר שנים.
כספי סוג הנזק :
הפסקת המנוי מיד, והחזר כספי והענקת המתנות שלא ניתנו פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה