פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מנוי לעיתון מעריב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏מאי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
המינוי אמור היה להתחיל בתאריך 25.04.10. לא קיבלתי עיתון עד תאריך 02.05.10.
בתאריך 29.04.10, הודעתי לשרות לקוחות שאיני רוצה להתחיל במנוי.התשובה היתה שרק הסוכן יכול לבטל מנוי, הוא יחזור אלי תוך 3 ימי עסקים.
שלחתי פקס כדי לאשר שיחתי עם שרות לקוחןת.
הסוכן שוחח עמי ב-04.05.אמרתי לו בפרוש שאיני רוצה במנוי.הוא אמר שעלי לשלם 50 ש'ח דמי ביטול.
העיתון המשיך להגיע.
ב- 06.05.10טילפן איתי משימור לקוחות ואמר שהקנס הוא 100 ש'ח.
אמרתי שאשלם עבור 4 עיתונים.איני רוצה שום קשר עם מעריב.
העיתון ממשיך להגיע.
ב-10.05 טילפנתי לשרות לקוחות נאמר לי שכיוון שבשיחתי עם איתי לא הבעתי הסכמה לשלם קנס הובן שאני מעונינת להמשיך המנוי.
יצוין כי יש לי עדה לשיחתי עם איתי בו אמרתי אין ספור פעמים כי איני רוצה מנוי. מבקשת לבטלו החל מ-05.05.10
אי אפשר להפטר מהם.
אנא עזרו לי לסיים את הסיפור הקפקאי הזה.
סופי
העיתון
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
ביטול המנוי החל מתאריך 05.05 חיוב עבור 3 עיתונים בלבד. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה