פרטי התלונה

תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הפסקת מנוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-30 באפריל הסתימה תקופת היותי מנויה במעריב . לאחר דין ודברים ובעזרתכם חשבתי שאכן תופסק חלוקת העתון לביתי. אך לא כך הדבר. אמנם היום ראשון ה-2 במאי לא הגיע העתון אלי אך מיום שני ה-3 במאי העתון ממשיך להגיע וזאת למרות שהתרעתי על כך טלפונית והסברתי באופן נחרץ ביותר שאינני מעונינת יותר בעתון. כמובן שעל ידי המוקד הטלפוני הובטח לי שהעתון יפסיק להגיע אלי. היה נסיון של הדובר להגיד לי שאריאלה איתה דיברתי תחזור אלי אך דחיתי כל שיחה וביקשתי שהעתון יפסיק להגיע אלי לאלתר ושלא יחייבו אותי על שום עתון מה-30 לאפריל. אשמח על עזרתכם בנידון ותודה מראש.
כספי סוג הנזק :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה